Tippek a vásárláshoz
Regisztrálnom kell a rendeléshez?
Regisztráció nem szükséges a vásárláshoz.
Milyen módon fizethetek?
Fizethetsz bankkártyás fizetéssel (SimplePay), előre utalással vagy utánvéttel. Előre utalás
esetén a fizetendő számlát email címedre küldjük.
esetén a fizetendő számlát email címedre küldjük.
Van minimum rendelési érték vagy mennyiség?
Webáruházunkban nincs minimum rendelési érték vagy mennyiség.
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket online felületen nem tudod módosítani. Érdeklődj a +36 30 773
83 49-es telefonszámon!
83 49-es telefonszámon!
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
Ha teljes rendelést törönél, minél előbb jelezd a [email protected] email címen vagy a +36 30 773 83 49-es telefonszámon!
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban postázzuk, de külön kérésedre
emailben is elküldjük.
emailben is elküldjük.
Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?
A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálat végzi az általad megadott címre.
Országos a házhozszállítás?
Igen, az ország bármely pontjára futárszolgálattal eljuttatjuk a megrendelt termékeidet.
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Megrendelésed leadása után aznap, de legkésőbb a következő munkanapon feladjuk a
csomagod, amit általában a futárszolgálat egy nap alatt házhoz szállít.
csomagod, amit általában a futárszolgálat egy nap alatt házhoz szállít.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás díja 40.000.- forintig 1.690.- forint, 40.000.- forint felett ingyenes.
Módosíthatom a szállítási címet utólag?
Ha a szállítási címen módosítanál, minél előbb jelezd a [email protected] email címen vagy a +36 30 773 83 49-es telefonszámon!
Mit tegyek, ha nem megfelelő vagy sérült terméket kaptam?
Ha sérült vagy nem megfelelő minőségű terméket kaptál, jelezd a [email protected] email címen vagy a +36 30 773 83 49-es telefonszámon!
Mit tegyek, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?
Ha hiányos csomagot kaptál, jelezd a [email protected] email címen vagy a +36 30 773 83 49-es telefonszámon!
Visszaküldenék egy terméket mert nem megfelelő vagy nem tetszik. Megtehetem?
Igen. 14 napon belül minden további nélkül megteheted. Az elállási nyilatkozatunk itt
megtalálható, melyet emailben küldj vissza a részünkre, majd az általad választott módon
(ennek költsége téged terhel) juttasd el a terméket az alábbi címre:
megtalálható, melyet emailben küldj vissza a részünkre, majd az általad választott módon
(ennek költsége téged terhel) juttasd el a terméket az alábbi címre:
Online Hajósbolt
Szeged
6722 Gogol u. 3.
A termék vételárát visszautaljuk!
Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?
Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.